Retourneren

Het kan natuurlijk zijn dan u iets besteld in de webshop en dat het niet aan uw verwachting voldoet. Dan heeft u het recht het artikel, zonder opgaaf van redenen, binnen 14 dagen retour te melden. Deze tijd gaat in op de dag dat u de bestelling heeft ontvangen. Na deze melding heeft u nogmaals 14 dagen de tijd om de bestelling retour te zenden naar RedsLiving. 

Wanneer de bestelling in goede staat is ontvangen wordt het volledige aankoopbedrag inclusief de verzendkosten maar exclusief de verzendkosten van retourzending, binnen 14 dagen op uw bankrekening overgemaakt.

Stuurt u een deel van de bestelling retour of was uw bestelling gratis verzonden dan vergoeden wij het aankoopbedrag van de teruggestuurde artikelen maar niet de verzendkosten.

Hoe te retourneren?

Wanneer u een artikel wilt retourneren, stuur dan even een mailtje naar info@redsliving.nl om door te geven dat uw zending (of een deel ervan) retour komt.

Het artikel dient binnen 14 dagen in de originele staat en onbeschadigd retour te worden gestuurd. Beschadigde, gebruikte of bevuilde artikelen en onjuiste frankering worden niet geaccepteerd en kunnen wij niet in behandeling nemen. Graag het verzendbewijs goed bewaren, dit is het bewijs dat u het pakket heeft teruggestuurd en zo kunnen we het pakket altijd traceren. 

U kunt het artikel natuurlijk ook altijd gewoon terug brengen of ruilen in onze showroom aan de nijverheidsweg 17 in Bruinisse.

Ruilen

Wilt u een product ruilen? Geen enkel probleem, neem even contact op met info@redsliving.nl. De verzendkosten die u maakt om uw bestelling terug te sturen worden niet door RedsLiving vergoed en zijn dus voor eigen rekening. We adviseren u om het verzendbewijs altijd goed te bewaren.

Dit retour- en ruilbeleid geldt alleen voor bestellingen uit de webshop. Speciaal voor u op maat bestelde artikelen kunnen niet worden geretourneerd of geruild.